2010. április 5., hétfő

Egy boldog nap

Városomnak ezt a részét (Ny-i várfal-sétány) én ma fedeztem fel magamnak. Még ha egyre ritkábban is, de érnek néha kellemes meglepetések. Ide még nem ért el az EKF átalakító keze… (Persze nem ennyi képet készítettem, mint ami itt látható….)
Fenyegető szürke felhők a Mecsek fölött...

Törött, kopott műalkotás, de körülötte még fű van, s nem kockakő...

Kilátás a Makár hegyre

Egy szép kőkapu

Kis barokk pavilon


Ritka látószögből a püspöki palota tornya
Eredetileg a 2010 db-os festett tojás világrekordot akartam megnézni, de egy kicsit hosszabb séta lett belőle – dacára a vacak, esős, szeles időnek. De a jobbnál jobb foto-témák miatt nem is nagyon érdekelt az időjárás.

Virágok a Sétatéren

A tojások - jobb képet nem tudtam készíteni...
A tojásokról itt olvashatsz: http://www.bama.hu/baranya/kultura/2010-himes-tojas-koszonti-az-unnepet-296250  

Sikerült néhány képet készítenem a székesegyház Ny-i oldalán lévő domborművekről is, aztán a Zsolnay múzeum udvarán lévő szobrokról, de az igazi szenzáció a mániákus kapu-illetve kerékvető fotózás közben születetett.

A nyugati kapu

Kedvencem: a déli kapu domborműve

Sajnos ferde is, meg nem is fért bele az egész kapu - ez a püspöki palota K-i szárnyán látható

Gyönyörű, hatalmas váza a Zsolnay múzeum udvarán

Barátságos oroszlánok ugyancsak a múzeum udvarból


Szóval nekem a mai délelőttöm igazán jól sikerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése