2010. május 26., szerda

Laza (?) nap

Inkább azt kellene mondanom, hogy ma semmiféle kulturális eseményen nem jártan, helyette viszont a mostanában kissé elhanyagolt házi és ház körüli feladatokkal bajlódtam. Szerda lévén, 6-kor már a piacon voltam a tejért és gyönyörű fejes-salátát is vettem az alsó soron (remélem kistermelőtől) és csak 110 volt. Rengeteg az eper, bizakodom benne, hogy lesz még olcsóbb is, mert a mai legalacsonyabb ár 600.- Ft volt, s ennyiért befőznivalót biztos nem veszek. Az első feladat a házra felfutó vadszőlő szélső/felső ágainak levadászása volt – megkértem egy barátomat, segítsen már, mert mióta kétszer is leestem a létráról, valahogy jobban félek, mint hajdanán. Márpedig egész a cserepekig kell felmenni a nagy létrán, szóval, egyedül már nem tudom megcsinálni. A vadszőlő alsó leveleit is levagdostam, mert ez a vonal meg a kutyák kedvenc jelölő helye, s jobb szeretem, ha a járdám tiszta – legalább a kutyagumitól, ha már a sok hülye ember ide dobálja a csikket, a szotyit, a csokipapírt és alkalmanként az üdítős dobozt…


A lefolyó gaztalanítását Glialkával szoktam megoldani, nos azt is elintéztem. (Mellesleg azt hallottam, a 20 %-os ecet is igen jó gazírtó, legközelebb azt fogom kipróbálni.) Aztán összesöpörtem „dúlásom” eredményét, s egész meglepődtem, mert egy nagy szemetes zsák tele lett vele. Szerencsére 2 nap múlva jönnek a zöld-szemetesek, és eltűntetik.
Ennyi kinti munka után jöhetett egy kis benti, gépezés, illetve ebéd-készítés. Délután aztán elmentem a Gyükésbe a második adag bodzáért, az elsőből már elkészült a szörp.


Jó sokat fotóztam közben, de a tűző nap és a megállás nélkül fújó szél miatt nem voltam túl eredményes. Végül , közeledvén a hónap vége, ill. a következő eleje, s ezzel együtt a havi bevásárlás, összeírtam mit kell vennem – és úgy döntöttem, ennyi elég is egy napra. Mivel a TV-ben semmi különös néznivaló nincs ma, mindjárt bevackolom magam, s valamelyik könyvemmel fogom tölteni az estém.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése