2014. április 17., csütörtök

Kétségbeesett próbálkozás.



Sétáltam a   bezárt-bolt-soron, azaz a pécsi Kossuth alias Király utcában a napokban. Mit mondjak ? Szomorú látvány….Azt is tudom persze, hogy nem én vagyok az első, aki szomorúnak és szomorúan látja, mivé „fejlődött” városunk főutcája.
Elmentem a hajdani „Sarokház” cukrászda előtt is, ahol valamikor - abban a ronda másik világban - sokszor randiztam, álltam sorba fagyiért és vártam arra, hogy megüresedjen egy asztal. Most ajtaján az alábbi hirdetést láttam:








Nem tudom lesz-e ennek eredménye ? Valahogy nem tudok hinni benne.

 

2 megjegyzés:

  1. Természetesen én sem tudom a megoldást. Még annak ellenére sem, hogy az "átlagosnál" jóval több olyan anyagokat (weboldalak +facebook) is olvasgatok több éve (!) ami ilyesmikkel is foglakozik. (Pécs jövője,vagy Pécs 2030 -és ne soroljam)
    Esetleg ajánlom ezt az anyagot Nekimennek a pécsi belvárosnak (szavazás és hozzászólások)
    [Valamelyest meglepett,hogy mennyi olyan bezárt üzlet van,melyek után fizetik a bérleti díjat ?... ]

    VálaszTörlés
  2. A javasasszonyok tapasztalata szerint, ha ilyen rövid határidejű pályázatot írnak ki, már rendszereint megvan a nyertes (pláne, ha ilyen "alacsony" a bérletidíj).

    VálaszTörlés