2018. július 14., szombat

A harmadik


Meghalt Török Monika- ezzel a hírrel hívott fel barátnőm. Hirtelen nem is értettem, vagy az agyam nem akarta elfogadni, hiszen majdnem naponta benéztem a blogjába – ami egy ideje nem frissült. A gyerekek miatt – gondoltam én – és vártam.
Nem tudnék szebben megemlékezni róla, mint amit itt olvashat az, akit érdekel a szomorú hír:

Aki ismerte, annak nem kell bemutatnom, aki nem, annak úgyis mindegy.

A  „netes ismeretlen ismerőseim” közül ő a második, akitől véglegesen el kell búcsúznom. 8 éve Hawah volt az első, nagyon kedveltem a blogját, kár, hogy eltűnt a netről.  http://aranyosfodorka.blogspot.com/2010/06/bucsu.html

Aztán tavaly egy igazi, személyes barátsággá fejlődött kapcsolatom szállt az égbe. Az ő elvesztése nagyon fájt, hiszen olyan különös volt egymásra találásunk.  Tán egy szobában feküdtek anyáink, amikor születtünk, csak pár nap különbség volt köztünk… És majd 70 év után, a net segítségével egész véletlenül bukkantunk egymásra. Másfélezer km-re éltünk egymástól és mégis megtörtént ez a csoda. És már ő sincs itt.

Lassan mehetnék utánuk….

6 megjegyzés:

  1. Szomorú dologról írtál, nem ismertem őt. Ilyen kívánságaid pedig ne legyenek! Viszont körülnéztem a a róla szóló emlékezést elolvasva, s mit találtam?http://fuhu.hu/az-egesz-kormany-mukodese-a-korrupcion-alapszik/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes ezt a weblapot IS olvasgatni.
      (Már akinek....)

      Törlés
    2. Azok a szegény pici babák, anya nélkül maradtak. Tudod, sajnálom az egész családot.

      Törlés
    3. Én is így vagyok vele. Költő/író nem tud olyan tragédiákat írni, amilyent az élet néha produkál....

      Törlés
  2. Inkább maradj még egy ideig, erőben egészségben, kirándulj sokat, gondozd a kertecskédet és írjál arról, amit látsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Folyton ezt próbálom. Na de ki lát a jövőbe ? És néha bizony elgondolkodik az ember....

      Törlés