2018. július 31., kedd

Dühös vagyok


Annyira, de annyira utálom az ilyen hangzatos címeket, hogy elmondani nem tudom. Aki csak egy picikét is érdeklődik a geológia után, annak ez nem hogy nem újság, hanem kacagtató felfedezése a tudatlan újságírónak.

Ez alább itt nem ön-reklám, csak annak bizonyítéka, hogy még egy hozzám hasonló „senki” is többet tud a cikkírónál.


És a „Mecsek útját szeretnék megismerni a kutatók, amit az elmúlt 150 millió évben megtett”.
Hát nem hinném, hogy nem ismerik Juhász Árpád: „Évmilliók emlékei” c. könyvét – de ha mégse, szívesen kölcsönadom.
Ettől függetlenül persze nem vitatom, lehet, hogy épp ott, ahol ők jártak eddig még a madár sem járt. Elég nagy a Mecsek – ez valószínű. De nem akkora a hír, mint amekkorának be van harangozva.

Nem vagyok geológus, semmi se vagyok, csak egy, a környezete  iránt érdeklődő öregasszony.
És igen, ilyenkor érzem azt, hogy semmit se kell/lehet/szabad elhinni az újságíróknak.

Illusztrációnak két kép a gyűjteményemből:




2 megjegyzés:

  1. Ne mérgelődj, "csak" arról van szó, hogy el akarják adni a cikket... kell az olvasók száma, pontosabban a rákattintások száma. Ha csak simán ír róla, a kutya sem olvassa el, kattintr rá, hogy mi a hír.
    Látod, Te is rákattintottál - egy strigulával több lett a cikkírónak. Sőt, belinkelted, így - feltételezem - az olvasóid nagy része is. (Bevallom, én nem tettem.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Igen, így működik a média, kiagyal valami egész abszurd címet és azzal adja el a bóvlit.
      A "belinkelés" az már egy más dolog. Ha én szó szerint hozok valahonnan anyagot, akkor mindig megírom, hol találtam. Ez szerintem a korrektséghez tartozik - ámbár nem mindenki vallja azt a nézetet.

      Törlés