2007. szeptember 19., szerda

Pécsvárad

2007.09.19.szerda
Jó megérzésem volt: gyorsan el kell még mennem a betervezett utolsó "cél-állomásomra" - mert jön a rossz idő. Bizony tegnap este meg is érkezett - én viszont szerencsésen megjártam a pécsváradi szőlőhegyet.
Még délután, napsütésben indultunk, és volt időnk szétnézni a csodásan rendben tartott-művelt kertben, irigykedhettem a virágágyások fölött, szedhettem gyerekkorom óriás-diójából, megsímogathattam a szomszéd barikat és a lovat. 'Ozsonna' előtt volt bátorságom egy kis pohárka murcit is megkóstolni. Arra ugyan most már nem jutott idő, hogy a szelídgesztenyésbe is átmenjünk, de lehet, hogy rászánom magam - ha szép lesz az ősz - még egy kirándulásra. Végül is, nincs olyan messze....



A pécsváradi vár madárszemmel

A pécsváradi katolikus templom
Ősz a kertben...


A ló meg....


...a barik


és a virágoskert dáliával


És jön a vihar Pécs felől....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése