2007. december 6., csütörtök

Aggod István

2007.12.06.csütörtök

Nekem sincs kedvem ma a Mikulsáról írogatni. Helyette tegnap készítettem ismerőseimnek egy szép ajándékot, el is postáztam ma reggel, mint Mikulás-ajándékot. Egy kedves volt kollégámtól kaptam a weblap címet, ahol sok festő képe van fent. Ebből választottam ki egy - számomra eddig ismeretlen - festőt:




A nevem Aggod István. 1947 március 04-én születtem Nagyváradon. 1972-ben végeztem Nagyváradon a Művészeti Népiskola festő szakán, Kristófi János festőművész osztályában. 1977-tól állítok ki idehaza és külföldön rendszeresen: Románia, Magyarország, Németország, USA, Svédország egyéni és közös kiállításokon. Munkáim megtalálhatóak magán és közgyűjteményekben: Románia, Magyarország, Németország, Hollandia, USA, Svédország, Olaszország, Görögország, Svájc, Izrael, Franciaország, Kanada és Ausztria. Elérhetőség: E-mail: aggod.istvan@gmail.com
Honlap: http://www.festomuvesz.hu/aggodistvan/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése