2007. december 30., vasárnap

Blogolás nélkül is van élet....

2007.12.30.vasárnap

Kipróbáltam tegnap: blogolás nélkül is van élet, a reggelből dél, majd este lett, s a hajnali „ellenőrzésen” kívül ki se nyitottam a gépet. Részben olvastam és vendégségben jártam, de a napom egy jelentős részét a 2007 évi költségvetési összesítőm elkészítése, majd ennek gépbe-másolása és a megelőző éviekkel való összevetése tette ki. Azt csak halkan jegyzem meg, hogy bizonyos anyagi jellegű konzekvenciák levonása is megtörtént – ám hogy mi lesz a tervekből, az bizony sok mindentől függ, - nyilván tőlem is, nem kis mértékben. Senkit se akarnék rábeszélni az efféle pénztárkönyv vezetésre, én csak tényként állapítom meg, hogy érdekes adatok „jönnek ki” néha, amire hónap/vagy év/ közben nem is tud/akar figyelni az ember – ám tán mégsem baj, ha tudja. Na erről ennyit. Túl sokat ma sem akarnék itt ücsörögni/keresgélni, tényleg jó könyveim vannak, arról már nem is beszélve, hogy nagy valószínűséggel lesz egy „futó” vendégem délelőtt, akit tán itt-marasztok ebédre…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése