2013. február 25., hétfő

Hamarosan már két éve...



Azzal a megjegyzéssel kaptam, hogy ez a videó „most került elő” – de látom a youtube-on, hogy ez nem igaz.  Én azonban ezt nem láttam – habár elég sok videót megnéztem anno.
Nem tudom, kiben milyen érzések ébrednek egy ilyen képsor láttán, de nekem (ismételten) az jutott az eszembe, hogy valami ilyesmi lehet  a világvége. Mert ott a dombon, ahol ezek a képkockák készültek, senki sem tudhatta, pontosan mi ez és hogy rá mi vár. Ez maga a rettenet.
Szinte hihetetlen, hogy hamarosan már két éve lesz….

És ma reggel újra ezt olvasom: 
Egy 6,2-es földrengés rázta meg Japánt a főváros, Tokió közelében.
A rengés 10 kilométeres mélységben keletkezhetett, cunamiveszély nincs. A beszámolóból nem derült ki, vannak-e sérültek vagy anyagi kár is keletkezett-e. (hvg)
Nincs, nem is lesz ennek (jó) vége.



1 megjegyzés:

  1. ...hogy jó vége lesz-e ?- vagy ellenkezőleg ?- én nem tudom. Viszont olvasgatva ( bár magam sem értem,hogy miért...) pl. miniszterelnökünk "mesterprogramját" (?) -vagy mi a neve... vagy pl. a Pécs2030-on (weboldal) található terveket - és ne soroljam...( még miket) - [ sajnos pl. a Baranya megyei önkormányzat "koncepcióját" még nem töltötték fel a honlapjukra...] - én (valahogy) a "szűkebb terület" jövőjével (?) foglalkozom. Természetesen nem feledve ( ismétlés) "Nekem már nem trombitálnak !" :-)
    (Szerencsés vagyok ?- nekem már nem nagyon vannak olyan ismerőseim, kik (ha már mást nem tudnak küldeni ?) - csak-csak "benyomatnak" You Tube videokat ? - ( miközben a "magyarok" naponta vagy 4-5 órát "ülnek a tv. előtt ?"... Szokás szerint az megint egy más történet.

    VálaszTörlés