2013. május 20., hétfő

Ujjal-festő




 ”Judith ann Braun 1947-ben született a New York állambeli Albany városban, és viszonylag későn, 1980-ban indult a művészeti pályája, ám a kissé zakkant művésznő igen hamar kivívta sokak ellenszenvét, miután alkotásai leginkább a szex témája körül forogtak…...Azonban mi most nem ezzel foglalkozunk, hanem lenyűgöző ujjfestményeivel, melyet kizárólag faszén-és pasztellkrétaporba mártott ujjaival készít....” (http://manzardcafe.blog.hu/2011/01/27/judith_ann_braun_ujjfestmenyei )

Annyira tudom irigyelni, akinek ilyesmi eszébe jut. Nekem is volt már maszatos a kezem, de nem gondoltam még soha, hogy egy hófehér falra virágokat kenjek vele….











2 megjegyzés:

  1. Nagyon izgalmas!:) Én már sokszor gondoltam ilyenre, de a családfő nem nagyon támogatja, mondhatnám megrögzött "meszelő"! Csak fehér fal lehet az igazi - szerinte, ami valóban szép és praktikus. Mégis, mikor a nagyszobát kifestettem sárgára, nagyon megdicsért!:) Lehet, hogy próbálkoznom kéne...

    VálaszTörlés
  2. Néha engem is elfog a vágy, hogy fessek a falra, de inkább eltávolítható képet akasztok a falra. Bár ha megunjuk, ezt is le lehet meszelni :-)

    VálaszTörlés