2014. december 5., péntek

Jégvilág

Bizonyára sokan láttátok, mégis beteszem én is a blogba, megörökítendő, hogy mik történtek idén  nálunk, s aki még emlékszik, tavaly ugyanilyen szörnyűség volt Szlovéniában...
Meglehet, most majd valaki azonnal rávágja - "ó, hát volt ilyen régen is"... Lehetséges, sőt biztos. De attól még ez MOST, MA szörnyű....


(És már bocsánat, de nekem azonnal az jutott eszembe, milyen szörnyű lesz, ha visszatér a jégkorszak - mert az azért egészen biztos visszatér - még ha nem is holnap. Bár ki tudja mi ez, ami mostanában elkezdődött ?)

2 megjegyzés:

  1. Szokás szerint kevertem a dolgokat - én Szlovéniát és Szlovákiát gyakran összetévesztem. ( mert pl. Szlovákiában 2004-ben volt - igaz,orkán erejű szél,- ill. régebben nem megfelelő fákat ültettek, -stb) -Viszont kicsit te is tévedtél, mert ( a net szerint) 2014.02.-ben volt a nagy jegesedés Szlovéniában,és nem tavaly. ( pontosítandó) - Laikus vagyok... talán még azt is el tudnám hinni,hogy kevesebb lenne a kár ( itthon) -ha több figyelmet fordítanának az "erdőgazdálkodásra ?" - ha pl. az egész fa (gyökerestől) kidőlt, csak-csak a gyökérzettel lehetett a baj ?... (nem tudom) - amúgy a Mecsek is szépen jegesedett, ( a fák) - láttam pár helyen képeket,- de bizonyára a facebookon. (Katasztrófa turistákról meg szót sem.) Viszont eléggé nagy a kár a villanyvezetékekkel kapcsolatban is.

    VálaszTörlés
  2. Igen, igazad van, Szlovéniában az elmúlt télen volt a rettenet - és ezért írtam azt, hogy "tavaly"....

    VálaszTörlés