2014. december 5., péntek

OKULJATOK !!...

Kaptam a felháborító levelet  egy blogtárstól, melyben arról a bizonyos ételosztós sztoriról volt szó. Rákerestem a neten, (ennyire már óvatos vagyok) látom száz helyen közlik. Hát akkor én is. De én hülye, eszembe nem jutott, hogy megnézzem az urbanlegends oldalán.  Sajnálom, hogy nem ellenőriztem a hírt:
http://www.urbanlegends.hu/2014/12/nem-lehet-etelt-osztani-budapesten/

Ezért hát TÖRÖLTEM az anyagot és nagyon bosszant, de EZ az Internet: egy része hazugság, egy része nem igaz, nem kevés része undorító giccs, vagy egyéb szemét. A maradék pedig ? Hát azt úgyis csak kevesen olvassák.



2 megjegyzés:

  1. Nem csak az internet az ilyen. Ne soroljam - pl. az újságok,- a tv...
    Tudom, nagyon időigényes,de megnyugtatóbb (?) - sok mindenre rákeresni.

    VálaszTörlés
  2. De hát épp ez a bosszantó, rákerestem... Százan írtak róla, én voltam a 101. - és lám mégis "berepültem"....

    VálaszTörlés