2017. szeptember 26., kedd

Minden nap történhetnek csodák. Kicsik, de csodák.



Nem tudom, ki hogy van vele, de én úgy tudok örülni némely "felfedezésnek". Mindegy hogy egy sosem-látott kis virágról van szó,  sokezeréves fosszíliáról, vagy egy csodálatos hangú énekesről....Persze lehet, hogy a dolog csak nekem újdonság, ám mivel "tátott szájjal hallgattam" - gondoltam, mégiscsak írok róla. Legyen már itt a blogban szép is, ne csak mindig a gond, a baj, a nehézség és a szomorúság.

A hosszú szünet után jelentkező Tiffanylda blogjában olvastam/hallottam először róla – nem szégyellem, hát nem lehet ma már mindenről tudnia az embernek.
Ha véletlenül valaki még hozzám hasonlóan „tudatlanka”, akkor itt az életrajza ennek a csodahangú embernek:  

És egy szépséges bemutató tehetségéből:



2 megjegyzés: