2019. szeptember 5., csütörtök

Hol a boldogság mostanában ?


Még mindig Szlovéniában ! Szlovéniában !

2007 – az aranyosfodorkás blog kezdete óta, a 4405 bejegyzésemből csak 48 szerepel a „Szlovénia” témakörnél. Nem sok – az esemény súlyához, jelentőségéhez képest.
És mivel ma van „A NAP” – vagyis ma van a csúcsra feljutás 31.évfordulója, ma is róla emlékezem meg, csak képekben…


Szavaim nincsenek,  vagy ha vannak akkor jó mélyre elrejtem.




A 4. képen látható turistaház, ahol aludtam, az a piros X-nél van.

Jobbra semmi, balra semmi - középen a HIT, hogy sikerül

A csúcs-házikó
Az első képen jelölt turistaház közelről, szobám ablakával
   
Tényleg ilyen volt a Nap felkelte

 
Júlia Alpok - Örök szerelmem !
 
Egyébkén, képeket keresve bukkantam erre az oldalra:
Milyen jó is ma már a túrázóknak, tálcán, készen kínálnak nekik mindent. Ezeket az információkat (sőt ennél többet) nekem szinte betűnként kellett anno összeszednem.





Képek innen:

 

8 megjegyzés:

  1. Micsoda élmény, micsoda szép, örök emlék!:) Nagyon bátor voltál, ezt se tenné meg akárki! Ilyen a szerelem!;) Gratulálok az évfordulóhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha valami miatt boldog és elégedett, hogy ne mondjam kicsit büszke vagyok, akkor az az, hogy képes voltam erre az útra, 43 évesen, teljesen egyedül. Életem legnagyobb legértékesebb élménye/ajándéka.

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Szívemből kívánom, hogy mindenkinek legyen egy ilyen "csúcsa" - a szó valós és átvitt értelmében.

      Törlés
  3. Egy életre élményt adott neked és ez csodálatos! Pont a szülinapomon értél fel. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Látod, mindig kiderül, hogy vannak véletlenek. Utólag is jó egészséget kívánok neked, vidám napokat, kevés gondot. És ezentúl "a napon" rád is fogok gondolni. Az jutott eszembe, milyen jó lenne, ha te is feljutnál ide. Mert nem lehetetlen - én se voltam tini amikor ott jártam...

      Törlés
    2. Nagyon szeretnék eljutni oda. Ha nem is pont a Triglavra.

      Törlés
    3. Jó szálláshelyet tudok ajánlani - talán még emlékeznek is rám. Bár valószínű, hogy "a boltot" már a fiatalok viszik, s én még az "öregek" idejében jártam náluk többször.
      https://apartments-jansa-radovljica.booked.hu/
      Jansa Jose
      Triglavska Cesta 7, Radovljica
      És tudok nézni-való tippeket adni a környéken, tízszer voltam ott.

      Törlés