2008. január 7., hétfő

Hó Dubaiban /is/

2008.01.07.hétfő


Ha esetleg aggódott volna értem valaki: nem vesztem el, magam-kitűzte-határidős feladatokat hajtottam végre délelőtt, délután meg olyan szépen sütött a nap, hogy Lilinek kedve volt sétálni én meg elkísértem. Utána /karitatív/ szomszédnéni-látogatás. Na, szóval amiről be szeretnék számolni: Tegnap este meg Dubaiban voltam. Elég felkapott téma manapság, többféle filmet, ismertetőt is láttam az elmúlt néhány hónapban. Sőt egy PPS is keringett a legújabb szenzációról. Ebből a riportból, mely a legújabb szenzációt, a sivatag kellős közepébe épített sípályát mutatta be, /többek között/ csak egy érdekes mondat ütötte meg a fülemet: Dubaiban 30 évvel ezelőtt 10 km épített út és egy postahivatal volt. Na ezen aztán el lehet rendesen gondolkodni. Lakosainak 80 %-a külföldi. Bár a parlamentben ma még csak egy külön teremben foglalhatnak helyet s e távolságból mondhatják el véleményüket a nők, de azért elmondhatják…És a fiatalokat megkérdezve, a felvilágosultabbja igenis azt várja a jövőtől, hogy lazulnak az iszlám értelmetlen előírásai, s ez fogja őket az európai, /vagy globális?/ kultúrához még közelebb vinni.
Millió helyen van a fedett sípályáról video, ez egy közülük:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése