2008. május 20., kedd

Afrikai homok

2008.05.20.kedd

Rossz éjszak után vacak ébredés, közben meg hajnalban egy jókora vihar...Még vagy 10 percig teljes /kinti-benti/ áramszünetünk is volt...
Reggel azonban örömmel állapítottam meg, hogy a virágaimban nem tett kárt - tartottam ugyanis az erős szél miatt ettől.... Aztán amikor a kerti széket akartam letörölni, meglepődve láttam, hogy ez az eső /megint - mert nem ritkaság!/ vöröses-barna, púderfinom afrikai homokot hozott magával. A fehér kerti széken én jól láttam, a fényképezőm gyengesége miatt persze visszaadni, igazán bizonyítani nem tudom, de hát itt egy kép:

  

Meglehet furcsa, de az én agyamat ezek a homokos esők mindig beindítják. Elképzelem, mit mondanának a homokszemek, ha beszélni tudnának. Mit láttak a sivatagban, mit az alatt, míg ezer km-eken keresztül ideszálltak. Ha egyszer lesz kedvem/időm/ihletem tán még egy mesét is fogok írni erről, annyira izgat a téma és már régóta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése