2008. szeptember 9., kedd

1992 - 2008





Dugó búcsúja gazdáitól


Köszönöm, hogy befogadtál,
etettél és simogattál.
Köszönöm, hogy nem végeztem
kóborként az árokszélen.

Elszálltak a boldog évek.
Szemem a semmibe réved,
Ne gondold, hogy nem tudom,
mily szép volt ifjú korom.

Kicsi voltál, én is gyerek,
hancúroztunk épp eleget.
Sétáltál is velem néha,
volt nevetés és volt tréfa.

Vigyáztam a házatokra,
ugattam a cicusokra.
Bármikor, ha lehetett
megnyaltam a kezedet.

Ha autóban utaztam,
mindent összenyálaztam.
De nem rosszból tettem ezt,
nekem se volt kellemes.

Volt idő, hogy megengedted,
aludjak a lábad mellett.
Asztal alatt kuncsorogva
Lestem minden jó falatra.

Jó volt élni nálatok
míg vidám volt a házatok….
Fiúk-lányok jöttek-mentek
Ugathattam, ha csöngettek.

Mostanában sokszor csend van,
Némán fekszem egymagamban…
Sokszor arra gondolok,
mi lesz hogyha meghalok ?

Kérlek ne felejts el engem !
Kutya vagyok, de van lelkem.
És ha nem is látsz már engem,
ott leszek a közeledben.

A kutyahűség nem csak monda !
Ott leszek én a nyomodba
mindörökre: a futó, a szimatoló, 
a játékos, hű  kis Dugó.




 2008. szeptember 9. kedd + 14.30




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése