2009. január 4., vasárnap

Könyv



Bocs, de ma nem nagyon lesz több post, mert egy nagyon érdekes könyvet olvasok. MINDENKINEK /de tényleg mindenkinek, 15-től 95-ig/ ajánlanám, hogy olvassa el. Rajnai Péter: „Öregedő agy – idősödő elme – örökifjú /?/ lélek” a címe. Meg kell valljam olyan tükröt tart elém, amilyent én még fennállásom óta nem láttam, vagy ha pillanatokra mégis, akkor azt hittem, álmodom….Most pedig kiderült, hogy annak a tükörnek MINDEN egyes képe maga a félelmetes és valós igazság volt…. A könyvben számtalan idézet is olvasható, ami csak tovább növeli színvonalát, értékét.

 Dr. Rajna Péter (1949) a Semmelweis Egyetem Pszichiátriai és Pszichoterápiás Klinikájának egyetemi tanára, az orvostudomány doktora, az Egyetem 4.sz. Interdiszciplináris (Mentális Egészségtudományok) Doktori Iskolájának vezetője. A Semmelweis Egyetem Általános Orvosi, Fogorvosi és Gyógyszerész Karának oktatója. A Clinical Neuroscience – Ideggyógyászati Szemle tudományos folyóirat főszerkesztője. Elmegyógyász, geriáter és ideggyógyász szakorvos. Több orvostársaság vezetőségének és külföldi szaklap tanácsadó testületének tagja. Nemzetközi kutatócsoportok vezetője, illetve résztvevője. Több, mint 200 tudományos közlemény önálló, vagy társszerzője, 7 könyv, illetve atlasz és 37 könyvfejezet írója magyar és angol nyelven. Tudományos munkásságáért Jendrassik, Lissák, Markusovszky és MOTESZ díjakkal tüntették ki, Széchenyi Professzori Ösztöndíjat nyert el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése