2012. március 16., péntek

Canaima – szép a világ.

Ami néha kifejezetten a vérnyomásom elleni cselekedet: hülye pps-ek érkezése. Nagyjából le is építettem azokat a levelezőtársakat, akik a legigénytelenebb vacakságokat naponta tízesével küldözgették. Vannak azonban olyanok is, akitől kifejezetten  igényes és szép diasorok jönnek. Most is kaptam egy ilyent, s megnézése után kicsit keresgéltem a témában a neten.
Nem akarom bemásolni, annyira jó az egész anyag, hogy elolvasásra ajánlom itt:

„Természetesen” a youtube-on is találtam egy jó videót, nézzétek meg !
Szép a világ…




1 megjegyzés:

  1. Hagyján...
    (eléggé "büszkén jelenthetem," hogy nekem már sikerült arról (is)"leszoknom,"- hogy a "hülye pps.-eket (?) megjegyzéssel visszaküldjem a feladójának !
    Kijavítva benne pl. a tárgyi tévedéseiket,a helyesírást és ne soroljam !
    Külön történet lehet(ne) - amikor még arra sem képes a "küldő," hogy törölje mindazoknak a nevét (sőt!-e-mail címét) akik továbbítanak ilyesmiket.
    Persze. minden relatív....
    [Kissé fel-felhergel az, hogy reggelente "hosszú percekig" töltődnek be az este/éjjel küldött "baromságok"... és azzal kell kezdenem a napomat, hogy törlöm az egészet !
    [Talán ezért (is) jobb a facebook...] - csak "azokat" nézem meg, akikre épp' "kíváncsi" vagyok...
    Összegzés : ki-ki olyan "bizonyítványt" állít ki magáról... amilyent jónak gondol. (beleértve magamat is)

    VálaszTörlés