2009. július 19., vasárnap

Én maradok a kutyánál...

Porszívó vagy háziállat? Komolyan mondom, csak tátom a szám, s nem akarok hinni a szememnek, amikor ilyesmikre bukkanok: Aki esetleg úgy gondolja, felelősségtudata nem érett meg ahhoz, hogy egy háziállatba fektessen, annak szeretnénk figyelmébe ajánlani azt a porszívót, amit tényleg csak egy hajszál választ el egy háziállattól. A Fukitorimushi névre keresztelt kis porszívórobot ügyes kis érzékelőivel keresi a port és a piszkot, alapjáraton fehér és kék fényt bocsát ki magából, amint azonban extrém piszkos felülethez érkezik, kigyullad a piros fény. Porszippantás után pedig visszagurul a töltőre. A porszívó testét különleges anyaggal borították, ezen keresztül a por nem tud visszakerülni a levegőbe. Nézd meg videón, hogyan működik a kis porkutya! Kép, szöveg: http://haztartasigepek.hg.hu/cikk/porszivok/710-porszivo-vagy-haziallat

6 megjegyzés:

  1. Vajon hogyért-mennyi????
    Szenzációs!

    VálaszTörlés
  2. Én úgy látom az ajánlott cikkben/ből/,hogy ezt nem igazán kishazánkban árusítják.Így aztán
    Kyba kérdése:"hogyért-mennyi?" költői marad.De,
    ha nem-, akkor én is kérdezem,hol és mennyiért?
    Természetesen NEM kutya helyett.Sajna nekem nincs./mármint kutyám!

    VálaszTörlés
  3. Szót sem (!) (...) - [- "Aki kíváncsi, hamar megöregszik ? " - de attól még egy kicsit körülnézhetnétek "önerőből" is a neten... - ]
    Pár éve (?) - én a "fűnyíró robotot" láttam a tv.-ben - (ismerjem el, nem gondoltam volna, hogy kies kis hazánkban is kapható...) - Googleba írva : fűnyíró robot - (pl. Tip.: Automover 260 ACX Husqvarna termék) - ára 699 000 - 546 000 Ft
    Mivel ti (hölgyek) a porszívó után érdeklődtetek :
    (ha nem is "porkutya" ) de azért kapható több fajta is,- pl. Tip.: Roomba 520 - van vagy 5 féle ?- ára 99.990 > 129 000 Ft között...
    Googleba írva : porszívó robot
    *********************************************
    (Kisebb "hibái" azért vannak : pl. elölhagyott cipő,papucs "zavarja", ill. beszorul(t) az ágy alá,- stb. -de a tulajdonosa nagyon dicsérte,- stb.) >> Folyt.köv.

    VálaszTörlés
  4. (Sajnos ez a téma is "bonyolultabb" mint gondolnátok ! ) - (1-2 hete látott tv.műsor alapján) Gondolom, azt a (vagy 10 éves ?) AIBO nevű robotkutyát ismeritek ? - (emlékezetből írom, azt hiszem a SONY gyártotta) - (?)... beszüntetik a gyártását !- és nem nagyon akarnak a továbbiakban "előrukkolni" hasonló termékkel (=játék) - mert sokan (?) szétszerelik (?) -és egyre fejlettebb és újabb "dolgok gyártására" "inspirálja" őket ? - ami veszteséget okoz(na) a gyártónak. Vagy valami ilyesmi.
    **********************************************
    (Mellesleg épp' tegnap láttam egy "bűvös kockát" "tekerő" robotot,- (jut erről eszembe, hogy az "új RUBIK " játék, igen nagy siker. (=külföldön) - Sajnos (?) ... a legtöbb ilyesmi (=robot félék) - elsősorban a "hadseregben" vannak "kitalálva" - ( mint pl. az internet is...) - de, ez egy egészen más téma. (lehetne) Összegezve : aki robot kutyát szeretne : kb. AIBO
    ***********************************************

    VálaszTörlés
  5. @X:én az ajánlott porkutyust néztem meg, a többi "kutyus" most nem érdekelt.De jó,hogy fe-göngyölítetted a témát,mert megalább tudom,hogy következő felesleges 100.000.-/vagy több?/forintomat mire is költsem:)

    VálaszTörlés