2009. július 9., csütörtök

Kalandra fel ! /Mecsextrém/

Kedves pécsi /és nem pécsi/ nagyszülők, anyukák, apukák ! Találtam egy pompás helyet, ahová az idén nyáron elvihetitek a saját, vagy a rokon gyerekeket is, annak biztos tudatában, hogy jól fogják érezni magukat. Részleteket itt láthattok/olvashattok: http://www.mecsextrem.hu/
Nem mondom, hogy olcsó, de ma már egy egy napos strandolás sem az, sőt. Itt szép környezetben, jó levegőn játszhat a gyerek, tényleg rengeteg lehetőség van ! Ez itt nem a reklám helye, én más ügyből kifolyólag jártam ott, de azért készítettem a játékokról is pár fotót:
Nekem ez a mammut tetszett a legjobban, habár kissé kezd megkopni már a "szőrzete" - ám még így is impozáns jelenség:
Itt a kötél-létrákon és egyéb fák közé kifüggesztett ingatag alkalmatosságokon lehet - mint a majmok - mászkálni:
Lovagolni is lehet:
Ez a biztonsági-öves, trambulinos-ugrálós annyira tetszett, hogy kipróbáltam volna, ha.........:
Ez a zorb. Na, ebbe nem kívánkoztam bele....
Ezek izgalmas kötélmászó lehetőségek:
Ilyen az egyik óriáscsúszda:
Van még erdei bob, láthatatlan kiállítás, odú-tanoda, gokart, mászófal, kalandvár, rodeó-bika is.
És van néhány szobor is, közülük ezt az alábbit nem ismertem, de ez nagyon tetszett, olyan pompásan beleillik a környezetébe, a rozsdás vasgubanc fantasztikusan harmonizál az őt körülölelő szép zöld parkkal. /A képen ugyan ez nem egészen "jön át", de nekem elhihetitek, hogy nagyon jó helyen van felállítva./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése