2009. július 8., szerda

Szétrobbanok

Nem füstölgés ez és nem tüzes kirohanás a gyűlöletes telefon-automaták miatt....ez a szétrobbanás... Ha valaki azt mondja közületek, hogy szereti őket, hát az mától többé nem a barátom. Tudjátok-e, hogy már a telefon hiba-bejelentés módja /is/ megváltozott ? Május elseje előtt pl. Józsi bácsit/barátnőmet/bárkit, ha hívtam és a telefont nem vették fel /pedig tudtam, hogy otthon vannak/ vagy bemondta a földöntúli hang, hogy „átmenetileg nem üzemel”, akkor csak felhívtam a 194-et, mondtam, hogy az öregek közel 100 évesek, biztos, hogy sehová se mentek, nézzék már meg, mi van a telefonjukkal. Ha mellé volt téve a kagyló, azt hiszem még valahogy rájuk is tudtak csörögni. Mindenesetre a hibabejelentést felvették. Most nem. Most hívd a a1412-őt, nyomjál meg 120 gombot, miközben hallgatod a sok hülye dumát, és már a második kísérletnél belegabalyodsz. Aztán vedd elő a számládat, mert csak akkor állnak veled szóba, ha bebillentyűzted a 9 jegyű nemtudommilyen kódodat. GYŰLÖLÖM ŐKET !!!!!!!!! És akkor ráadásul ma mi történik. Húgom hív, hogy valami baj van a telefonjukkal, jelentsem már be. Nem tud senkit hívni, és én is próbáltam, nekem se sikerült, tehát őket sem lehet hívni. Jó, mondjuk 10 perces nyomkodás után eljutottam a 1412-őn egy ügyintézőhöz, elővezettem, hogy a tesóm telefonhibáját akarom bejelenteni, s amikor bemondom a számot, nyakamba borult a jégeső: ez nem t-com, hanem upc telefon, ők nem foglalkoznak ezzel. Akkor megkerestem az upc hibabejelentő számát a neten, ez se egy perc volt. Aztán hívtam a 1221-et /vagy mit, már nem tudom pontosan, de most mellékes is./ Na mit gondoltok, mit kért a hatodik körben ? A húgomék kódját. Na, ugye, azt nem tudtam. Tehát ez azt jelenti, hogy a másnál jelentkező hibát a jövőben te képtelen leszel bejelenteni, hacsak előtte meg nem tudod valahogy a különféle titkos kódszámait. Persze ez csak egy példa. Mindenki tudna szerintem közületek is hasonlókat mondani. Hogy egy helyi utcai áramszünetet nekem valahová Sopronba, vagy frász tudja hová kelljen bejelentenem, mert az E-onnak NINCS Pécsett egy olyan szolgálata, akik felvennék a hibát ?????? /Megírtam a múltkor/ Könyörgöm, mondja már meg valaki, kinek és miért jó ez ? Csak és kizárólag arra jó, hogy elsikkadjanak az ügyek, elvesszen a sok bába közt a gyerekek. Még tán arra is, hogy 19 megyei ügyintéző helyet a „mocsok kapitalista” csak egy központi ügyintézőt foglalkoztasson. És amint hallottam, egyébként még örülnünk kell, hogy a gázműveknek van „képviselete” Magyarországon, mert megtehetnék, hogy csak Pozsonyban /vagy hol legyen/, s egy személy intézzen minden panaszt. Számtalanszor akadtam már össze ezzel a „RENDSZERREL” számtalanszor szenvedtem a túlbonyolított, értelmetlen adminisztráció és annak következményei miatt, úgy is mint hivatali alkalmazott, úgy is, mint ügyfél. És ha ez Eu-s rendszer, vagy a globalizáció következménye, akkor a világ legnagyobb büntetése, és inkább akarnék valami elmaradott délafrikai-ausztrál-kínai, vagy tudomisén milyen primitív őserdőbeli társadalom tagja lenni, mint ennek az átokverte úniónak. Ahol évekig csak egyenes uborkát akartak velünk etetni, mire rájöttek, hogy a görbe is ehető. De sorolhatnám…. Amúgy meg ha valaki véletlenül hirtelenjében rávágná, hogy ez az egész őrület és dolog-túlbonyolítás – többek között – a korrupció letörésére is jó, hát az hazudik. És agyalágyult is, mert nehogy már azt akarja nekem bebizonyítani, hogy ma nincs korrupciót. Ezerszer nagyobb és több, mint 25 évvel ezelőtt !! És aki ezt tagadja, az meg egy hülye. Na. Miért, miért, miért, MIÉRT kell ezt nekünk így csinálni ? Birkák voltunk – vagyunk – leszünk már mindörökre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése