2009. július 14., kedd

A gépjármű-adót duplán kell fizetni ??!!

Micsoda szívatás ! /hogy finom legyek…/ Az régi autómra kifizettem 2009.I. félévre 1800.- Ft gépjármű-adót, s mivel egy „rendes” ember vagyok, májusban már a második félévet is kifizettem / újabb 1800.- Ft/, amikor is eladtam az autót. Az új tulajdonos NEM pécsi lakos. Megvettem az új autót, amire – feltételezem a régi tulajdonos az első félévi adót kifizette. /Persze nem tudom a II. félévet is kifizette-e ?/ Mivel azonban én a félév lejárta előtt vettem /május végén/ az első félév végéig visszalévő időre nekem ISMÉT ki kell fizetnem egy „rész-adót” 833.- Ft-ot, illetve a második félévi 5000.- Ft-ot, - ez utóbbi talán még rendben is lenne. Namármost, micsoda jó kis buli ez az államnak: No nem a június hónapra kifizetett 833.- Ft, /ami ugye az előző tulajdonostól is bejött már/ az bakkfitty, de a Trabira befizetett 1800.- Ft az azért már több. Vajon hány ilyen eset lehet egy évben ??? Hány forintunkat nyeli el ez a csodálatos apparátus, ez a hiperszupermoderneurópairendszer ?????? Nem kitaláltam ezt az egészet! Ma telefonon reklamáltam, hogy miképp kaphatnám vissza a Tarabira befizetett második félévi díjat. /Valahogy nekem ez tűnt ésszerűnek és legfőképp korrektnek !/ Azt a felvilágosítást kaptam, hogy az érvényben lévő rendelet értelmében, az év eleji tulajdonosnak ki kell fizetni az egész évi díjat. Akkor ezek szerint az új autó régi tulajdonosával is kifizettették az ezévi díjat, és most én is kifizetem a részévi díjat. Bingó !!! Így kell pénzhez jutni !!! Ilyen felháborító állapotú utakon járva, mint városunk utcái, gyalázat, hogy ennyit kell fizetni. És ráadásul ilyen rafinált módon, duplán !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése