2009. július 2., csütörtök

Mára ennyi...

Nem értem én, már sosem fogom megérteni ezt a számítógépes/internetes dolgot. Hogy mi a fészkes csudától megy el néha az Internetem ??? És akkor ki kell húzgálni az összes dugót – ami olyan bonyolult, mert a gép mögé vannak bedugdosva, eszméletlen káoszban. Persze előtte le kell emelni a dögnehéz gépet…Próbáltam én rendet rakni, összecsavarni-átragasztani egyes drótokat kötegbe, de akkor nem ér oda, stb… Olyan ideges tudok lenni ilyenkor, hogy legszívesebben kidobnám az egészet az ablakon. Ebből állapítom meg, hogy azért valamilyen szinten „függő” vagyok, még akkor is, ha részben van lelki okom is a mindennapi bekapcsolásra… Most is szépen kiterveltem, hogy mielőtt elviszem az autót a szerelőhöz a kötelezően elvégzendő ilyen-olyan szerelések elvégzésére /olaj-, légszűrő, vezérműszíj, ablaktörlő-lapát-csere/, hát előtte kicsit kóborlok, hogy találjak valami érdekeset, majd megírom a blogba-valókat. Na nem, ez ma nem akar összejönni. Itt füstölgök most magamban már vagy fél órája, 8 elmúlt, lassan indulnom kellene. Nem láttam a mai leveleimet se…. Viszont délelőttre egynémely sétálós ügyintézésem van, úgy terveztem ebédre érek csak haza. Délutánra meg a barátnőmtől kaptam egy szíves meghívást: érik a kajszi. Ugye tudjátok ez mit jelent ? Naná. Este kajszilekvár főzés…Hacsak bele nem szól megint a dolgaimba az eső. Nagyon borul, viszem is az esernyőt. Hogy ez a mostani füstölgés mikor kerülhet a blogba, azt csak a Mennyei tudja… Na ja, így van ez, ember tervez…. Ezt a szépséges békát pedig azért tettem ide, mert rajta látszik, hogy épp úgy vár valamire, mint én az Internetem megjavulására. :-)Régen szedtem le a netről, amikor még nem jegyeztem fel, hogy egy-egy kép honnan való, tehát ennek sem tudom a helyét.

* * *

Most elmúlt dél - megjavult a net, mára ennyi....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése