2008. augusztus 10., vasárnap

Havária a Kiss Ernő utcában !!

Mire ébredek ma hajnali ötkor ? Hogy házam egy csörgedező patak partjára repült az éj folyamán… Jó, ez csak 10 mp-ig volt a gondolatom. A második 10 mp-ben: a rossebb, esik ! A huszonegyedik másodpercben öreg vízügyes agyam felüvöltött: Csőtörés !!! Na ez volt az igaz…  
Képzeljétek el, már a telefonaknákból bugyogott fel a víz. Rögtön telefonáltam a Vízműnek, fél óra múlva jött az ügyeletes, egy óra múlva elzárták a vizet. Hogy mikor kezdődhetett, nem tudom, de az egyik szomszéd pincéjében áll a víz, a másik házának fala megrepedt, a harmadiknál - akihez betörtek, akihez a kutyát bedobták, az megint nincs itthon, - pedig szerintem nála lesz a legnagyobb a kár, mert előtte volt a legnagyobb „buzgár”. 
A konyhája biztos, hogy úszik. Már telefonáltam neki, várom, hogy hazaérjen. Mi a Dugonicsról kapjuk a vizet, ezért kiírtam a kapura, hogy akinek sürgősen víz kell, csengessen be nyugodtan. Azért gondolj bele, vasárnap pl. két pici gyerekkel arra ébredni, hogy nincs vized… és ma biztos, hogy nem is lesz. Azt se tudják egyelőre, hol a hiba… Majd, majd valamikor jön állítólag egy lajtoskocsi…  
Hát tessék, szavam nem lehet, zajlik az élet…




11-re 
Szerencsétlen szomszédnénimet is "hazatelefonáltam" itt a kép, hogy néz ki a konyhája

 
A munkagép dolgozik keményen. Kár, hogy a réselő hangját nem tudom csatolni...


A "tettes"


 
14 órára a feltárással végeztek. Aztán öt után jöttek és egy darab cső kicserélésével a hiba kijavítása megtörtént. Már van is víz. Most csak a károsultaknak kell a kálváriájukat végigjárni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése