2008. augusztus 11., hétfő

Mindig változik valami…




Nos, a szoborlap.hu-n hatalmas átalakulások történtek, akkorák, hogy még egyelőre én se ismerem ki magam. Mint minden rendes öregember, én is úgy vagyok, hogy az újdonságokat nehezen fogadja be az agyam. Teljesen más a szerkezete a lapnak, és lényegesen magasabb az elvárás, mint eddig. A feltöltött szoborról /érthetően/ mindenféle adatot szeretnének megtudni, illetve ezáltal a nézőközönség számára továbbítani. Ezzel, mint elvvel, egyetértek, de ahhoz momentán nincs valami nagy kedvem, hogy ki tudja hol/hogyan én szerezzem be ezeket az adatokat. Mert nem könnyű ám…. Ha valaki azt hinné, hogy csak ide-oda kattintgatsz a neten, hát az bizony óriásit téved. /Hiszen épp ezt az űrt szeretné a lap megújult formájában betölteni./ Szóval egyelőre bizonytalan vagyok, hogy akarok-e a jövőben a szoborlapra képeket feltölteni. Ha megelégszenek az eddigi „szolgáltatásommal”, akkor o.k. Ha nem, akkor adieu…. Maradok „csak” néző.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése