2011. december 16., péntek

Voynich-kézirat


Hallottál-e már a Voynich-kéziratról ? (Már megint) a Tv-ben láttam egy pár perces kis riportocskát, aminek kapcsán elindultam a neten keresgélni és csoda érdekes dolgokra bukkantam. Nincs értelme kimásolni, annyira jó az anyag, hogy ajánlom az egész elolvasását itt: http://konteo.freeblog.hu/archives/2011/02/15/a_voynich_kezirat

Egyébként a wikiben is jó leírás van róla: http://hu.wikipedia.org/wiki/Voynich-k%C3%A9zirat
Néha tátott szájjal állok ilyesféle témák előtt – s bár épp tegnap írtam valakinek, hogy utálom a netet, meg hogy jó azoknak, akik nem ismerik – azért ez persze nem egészen igaz…Mert hát honnan máshonnan tudna az ember annyi érdekességet felmazsolázni, mint a netről ?

4 megjegyzés:

  1. (Bocs'- köszi' ! - ezt-azt már olvastam róla...)(magánügy)
    Viszont de nagy könnyebbség !- nálam a számítógép : OFF!
    ... jelentkezés (talán) a későbbiekben ?...

    VálaszTörlés
  2. Nekem Gulácsy Na' Conxypan-ja jut eszembe róla: egy végzetesen befeléfordult, zseniális elme által teremtett saját világ. Nem lehet megfejteni, mert nem logika alapján született. Ha csak az írást nézem, már az is csupa szépség és érzelem.

    VálaszTörlés
  3. Néha elmulasztom a napi bejegyzéseidet,de Gopálhoz csatlakozom.
    Szóval olvasom,csk nem kommentelem:)

    VálaszTörlés