2019. augusztus 8., csütörtök

Aranka története 1

Készült vagy 20 kép az idei sztár-pókomról. (Régi olvasóim tudhatják - pókmániás vagyok) 

Az a sorozat, ahol a büdösbencét elkapja és forgatva behálózza - az - szerintem - nagyon jó. Amikor két darázs került szinte egyszerre a hálóba, az a kép nem sikerült, de amikor csak az egyiket eszi - na, az már szerintem nagyszerű...

Kifejezetten boldog és büszke vagyok ezekre a képeimre. Nem sok pók-fotómról mondhatom el, hogy ilyen jók lettek...
Amúgy meg: ahhoz képest, hogy egy "pókfészekből" akár 100 kicsi pók is kikelhet, idén szörnyen szegényes az állomány. Dacára, hogy augusztus van, csak a "kishercegnő" ilyen nagy, a többiek hozzá képest sehol sincsenek... Nem értem/tudom, miért ?
Nos minden, de tényleg minden negatív változáson megy át mostanában - miért lennének ez alól a pókjaim kivételek ? 
Csak azt remélem, egy fészeknyi jövőre is kikel...nekem ők fontosak. Szeretem őket.


Csak azt nem értem, hogy ezt a förmedvényes, büdös, undorító teremtményt hogy képes megenni ????
 


Megírtam ezt az anyagot augusztus elsején, amikor a képek készültek. De nem tettem be ide azonnal, nem éreztem sürgősnek.
Ma reggel (aug.7) megyek ki, keresem a pókomat - hát sehol sincs. Egész nap lestem/váram, de a hálóját se jött kijavítgatni. Egyszerűen eltűnt.

Én tényleg nem tudom, mi van itt, minden elveszik, tönkremegy, eltűnik, eltörik, meztelen csigák és büdösbogarak vannak - lepkék poszméhek nincsenek...sorolhatnám a rossz (elő)jeleket...

Vajon mi készülődik ?

Érjen már véget ez az év - a rossz történésekből már most elegem van.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése