2021. június 22., kedd

Cica-hírek

Kedves cica-szerető olvasóim ! Kértétek, hát kaptok képet "hétköznapjainkról". Zajlik az élet, már az egész lakás szabad térré van nyilvánítva. Nagy kaland volt, amikor a konyhában az előkészítő asztal és a gáztűzhely mögé befurakodtak. Féltem, hogy nem tudnak majd kijönni, elég szűk ott a hely - de persze sikerült... (Na ott legalább nem kell pókhálóznom :-) ) A könyvespolcon lévő kis izéket (fénykép, kövek, stb.) két sorral feljebb kellett helyeznem, mert oda is felugranak, levernek mindent. Az ómamám régi faliórájának láncát, súlyait fel kellett kötni, mert féltem, rácsimpaszkodva letépik. (Az óra különben jó, de nem jár, mert óránként üt, ami napközben még nem zavarna, na de éjjel.....) Amúgy jól esznek,  nem válogatnak és (szerencsére) elég sokat alszanak. Jó egy órás játékkal úgy kifárasztják magukat, hogy aztán jön két óra pihi....

Tessék, lehet őket nézegetni, ilyen az élet a "macskaházzá" átrendezett lakásomban: 

(Halk megjegyzés: a párnák azért vannak ott, ahol, hogy ne tudjanak a szekrény mögé  bebújni...)


A vizes tányérba állandóan lábat is mosnak és alkalmanként a harc hevében borul minden...azért van ott a rongy. 

"Elvileg" a bal oldali, kicsit világosabb bundás lenne a Pisze, a másik, a sötétebb bundájú meg a Zizi - de ezt csak akkor látom, ha együtt vannak....








Ez pedig "Tájkép csata után".....


Végezetül: töredelmesen bevallom többnyire nem tudom, melyik, melyik. Így aztán már arra gondoltam, csak egy nevet kellene használnom, amire mindegyik hallgatna (majd), hiszen csak akkor vagyok biztos  abban, hogy melyik, melyik, ha együtt vannak....Azt hiszem kalandos idők várnak ránk... 



4 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak, szerintem most egy ideig nem unatkozol belakták felfedezik az egész szobát ! Nagyon hasonlítanak egymásra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azt hiszem, mármint, hogy nem fogok unatkozni... :-)
      De nem bántam meg, hogy elhoztam őket...

      Törlés
  2. Nagyon aranyosak, látom birtokukba vették az egész lakást 😊. Akármennyi gond is van velük, nagyon sok örömet adnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így igaz...és erre most nagy szükségem is van....

      Törlés