2021. június 28., hétfő

Az én apró örömeim

 

Katja Burkard a Punkt 12 adásban

Pécs Köln távolság 1300 km.
Ennek a számnak ugyan nincs különösebb jelentősége, a mai digitális világban, csak úgy merő kíváncsiságból megnéztem…
Kedvenc, naponta nézett déli Tv műsorom holnaptól egy órával hosszabb lesz.
Gondoltam, megírom nekik, hogy örülök. (Nem az első levelem volt német nyelvű tv adónak, régebben már beszámoltam hasonlóról.) De annyira jólesett, ami történt. Most is írtam egy levélkét, melyben örömködtem, hogy változik a műsoridő, 12.36-kor…és akár hiszitek akár nem, 13.30-kor megérkezett a válasz.

1. Jetzt höre ich die gute Nachricht !
Seit vielen Jahren schaue ich ihre Sendung Punkt 12, und mag sehr Moderator Katja Burgart. Ich bin froh für die längere Sendung-Termine. Viele liebe Grüße von Ungarn: M. Tante von Pécs (Süd-Ungarn)

2. Hallo, herzlichen Dank für Ihre E-Mail an Punkt 12.
Wir freuen uns, dass der Beitrag auf Ihr Interesse gestoßen ist, und bedanken uns sehr, dass Sie uns geschrieben haben.
Herzliche Grüße Ihr Punkt 12 Team


(Csak zárójelben:
Miközben ezt írom, megint a SRF filmsorozata megy a tv-mben. "Hüttengeschiten". Immmádom !! Számomra ezek a  legkedvesebbek - talán mert az én Alpok-beli útjaimra emlékeztetnek...)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése