2021. június 2., szerda

Kitaláltam....

Kitaláltam, hogy egy kissé punnyadt almából is lehet valami ehetőt készíteni:


Az almát lereszeltem, tettem hozzá egy tojást, kb. 2 evőkanál lisztet, kevéske cukrozott darált diót ( ez, meg cukros darált mák mindig van a fagyasztómban) - összekavartam és kisütöttem.  Miután megettem, gondoltam arra, hogy egy kis eperlekvárral még meg lelhetett volna "tuningolni" - de így is jó volt. Ja, és volt tegnapi maradék gulyáslevesem - gyorsan elkészült a mai ebédem.


6 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta, jó ötlet volt egy finom ebédhez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira nem szeretek ételt kidobni, és örülök, ha eszembe jut, vagy ha találok valami okos ötletet a hasznosításra.

      Törlés
  2. Ezt jól összeraktad finom lehetett, váljon egészségedre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva, de téged az efféle ügyeskedésben nem tudlak legyőzni :-)

      Törlés
  3. Ügyes voltál vagy inkább leleményes?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, annyira nem szeretek ételt kidobni... Ha egy mód van rá, valahogy felhasználom. Tudom, ez manapság már nem divat, nem baj. Ne adja Isten, hogy mindenkinek meg kelljen tanulni, mi a szegénység, mit jelent a kevésből is megélni-tudni....

      Törlés