2019. február 13., szerda

Csodálatos világ - amit nem nagyon ismerünk.

Nem pont ezt a videót láttam, de az is a polipok csodás világáról szólt. Nézzétek meg ezt, érdemes !!!



Got Muck? from Khaled Sultani on Vimeo.

Nem vagyok víz-imádó, sőt ! De "teljesen el tudok ájulni" az efféle filmektől és néha irigylem azokat, akik képesek ilyeneket készíteni.

És újra leírom (még ha piszok unalmas is ilyen gyakran olvasni nálam): semmit nem teszünk ennek a csodás világnak a megőrzése érdekében....


4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Már máskor is láttam filmet polipokról - és nem győzök csodálkozni az intelligenciájukon.A tegnapi filmnek valami olyan "csattanója" volt, hogy mi lenne ha átvennék a hatalmat fölöttünk ? Hát nem tudom mi lenne, de érdekes és talán nem véletlen, hogy felmerült ez a kérdés.

      Törlés
  2. (Tudom, ismétlés ...) Én pl. az m5 tv-n a bécsi temetőről néztem egy kb. 1 órás (?) filmet. Ne értsetek félre,- főleg az ott élő állatok (!) volt a téma ! (Ne soroljam... őzek,madarak, sün,borz,nyúl... ) Természetesen az emberi (temetkezési szokások ) is ki lettek tárgyalva. ( Nem értettem pontosan... 3 millióan nyugszanak
    ott, vagy annyi sírhely van ?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. https://www.youtube.com/watch?v=r3epXG43iO0

      Lehet, hogy ezt láttad ? Érdekes film. Ugyan semmi köze a tengeralatti világhoz, de azért érdekes.

      Törlés