2021. október 3., vasárnap

Kikericsek újra

Még jól tartja magát az ősz, elmentem barátnőmmel Orfűre is "kikericsezni". Csodás, meleg napsütéses délután volt, tartalékoltam az érzést a közelgő hűvösebb időkre... 

Nincs különösebb hozzáfűzni-valóm a képekhez:

A malom, a molnár háza és a kenyérsütő...

A "nemszeretem-malom"  és a vízműház, ami már nem üzemel.

Hajdan e ház helyén állt a barlangkutatók házikója

A rét itt is tele van kikericsekkel...

Lehet, hogy nem jó kép, de nekem  tetszett....





A Vízfő barlang bejárata


Ezt az alábbi  képet csak azért tettem ide, hogy lássátok, ilyen a barlang bejárat nagy eső után....

Kép:https://orfu.kornyeke.hu/vizfo-tanosveny

Jó volt. Szép volt. Szeretem Orfűt. Vagyis ezt a rétet és a barlangot...





8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép hely és gyönyörű fotók! Köszönöm, hogy láthattam :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a dicséretet. Gyere egyszer el errefelé, itt is van sok szép fotózni-való :-)

      Törlés
  2. Nagyon szep kepek! Kedvencem a fuzfas. Csodasak ezek az "oszi krokuszok" :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Töredelmesen bevallom a tegnapi sorozatból a fűzfás és a napsugaras az én 2 kedvencem. Az a fűzfa olyan, mintha egy meséből lépett volna elő. És ami nem látszik, a tövében ott van a "Barlangkutató" forrás.

      Törlés
  3. Én is kirándultam veletek! Sok szépet láttam, igaz, csak virtuálisan, de nekem így is szép! Jó volt, köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha tetszett. Ez a vidék nekem kikericsek nélkül is nagyon kedves, rengeteg izgalmas, szép emlék köt ide.Esetleg néz bele a címkék között szereplő "Orfű" gyűjteménybe !

      Törlés
  4. Igazi felüdülés lehetett ezen a helyen kirándulnotok, nagyon szép fotókat készítettél!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyönyörű volt az idő, én (legalábbis az emlékek szemüvegén át nézve) mindent szépnek láttam, de bevallom, a képek messze nem adják vissza a tényleges látványt. Pl. a réten azt a sok sok kikericset...

      Törlés