2021. október 20., szerda

Könyvajánló - zenével

Meglehetősen szégyenkezve, de el kell ismernem, mostanság könyvet nagyon ritkán veszek kezembe. Nem értem, vagy mégis: itt a net, a tévé - és a nap változatlanul csak 24 órából áll. Egyszerűen NINCS időm...amely kijelentés egy nyugdíjas szájából (tollából, billentyűjéről) elég hülyén hangzik, mégis ez az igazság...

Naszóval, a lényeg: most, egy beszélgetés kapcsán/után kölcsönkaptam elolvasásra ezt a könyvet:

Amúgy is Freddy rajongó voltam, ez a zene még "az én zeném"  (ellentétben a mostanság divatossal) - a könyv pedig fantasztikus. Aki meg tudja szerezni, ill. van némi vonzódása az énekeshez és zenéjéhez, feltétlen elolvasásra ajánlom.

Életrajza itt olvasható:

https://hu.wikipedia.org/wiki/Freddie_Mercury


Szomorú utószó: nem kifejezetten Freddy témához, hanem az általam a blogba betett zenei videókhoz. Most próbáltam visszakeresni, mit, mikor írtam Freddyről és zenéjéről. Megdöbbenve tapasztaltam, hogy az általam blogba a betett videók legalább fele "Nem hozzáférhető", vagy "Letiltott"... Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni. Nem fogom a 237 "Zene" címkével ellátott anyagot most visszanézni - egyszerűen csak mondom: sajnálom. Nem én tehetek róla.... :-(


12 megjegyzés:

  1. Kedveltem én is a zenéjét, manapság egyáltalán nem hallani rádióban sem. Köszi hogy kicsit szórakoztattál, további jó kikapcsolódást neked is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én "gépezés közben" elég gyakran hallgatok zenét, vannak kedvenceim, akiket gyakrabban is. És nagyon szeretem a relax zenéket is. Rengeteg van fent a youtube-on.

      Törlés
  2. Előbb olvastam a könyvet, azután néztem meg a filmet. Élmény volt. Mai napig sajnálom, hogy már nem örvendeztet meg minket a zenéivel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. Kár érte. Viszonylag rövid élete alatt is nagyot alkotott.Nekem tetszik a zenéje - bár sokszor gondolom, az tetszik nekem, ami az ifjúságomat idézi. No de valószínű mindenki így van ezzel....

      Törlés
  3. Nem is tudtam, hogy könyv is megjelent, na majd egyszer elolvasom, ha lesz időm. Sajnos a Youtube-os zenei videók vagy letiltva, vagy törölve lesznek egy idő után...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó szívvel ajánlom a könyvet, nem fogod tudni letenni, sok érdekesség van benne és szórakoztató a stílusa is.

      Törlés
  4. Szia! Hiányollak! Minden rendben? Berni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Berni ! Előkerültem, örülök, hogy gondoltál rám:....

      Törlés
  5. Elnézést, ez egészen más.
    Elkészítettem a brokkoli fasírtot, nagyon finom lett. Máskor is csinálok. :) Köszönöm az ötletet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen ! Ha találok valami jó eledelt, közreadom a receptjét !

      Törlés
  6. A nagy csendben egy kis elgondolkodtató:

    „ hogy egyszer élünk az nem igaz,
    csak egyszer halunk meg.“
    Éljük au életünket újra és újra.
    Mi a véleményetek???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos az én véleményem, hogy éljünk, míg lehet s tudunk. Keressük és találjuk meg a szépet nap mint nap, amiért felkelni érdemes és próbáljuk leküzdeni a bajokat, még ha nehezek is....

      Törlés