2021. november 5., péntek

Folytatom....

Nem is tudom eldönteni, jó-e, ha az emberrel néha történik valami. Vagy történnek valamik. Elromlik ez meg az, a gép meg a szív.... A várakozás csendje megmutatja, kiket érdekel a sorsod, a mondanivalód, a gondolataid.

Nos, azért volt néhány ember, néhány olvasóm, akik jelezték, hogy hiányzom. Tudjátok milyen jó érzés volt ??? Ezúton is köszönöm, még ha csak hatan voltatok is   !

Nos, mert túléltem az elmúlt napokat és  történéseket, tehát folytatom....

Gondolkodtam ehhez a szöveghez milyen képet illesszek ?

Ezt találtam jónak:

https://nlc.hu/eletmod/20210126/remenytelen-helyzet-segitseg/

Holnaptól jön a folytatás - ez most itt csak egy gyors életjel adó bejelentkezés  :-) 



10 megjegyzés:

  1. Itt a "hetedik", akinek ugyan nem jutott eszébe, hogy jelezze feléd, de többször is eszébe jutottál, és aggódott az "eltűnésed" miatt :), remélem minden rendben!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katalin, mindenkinek örülök aki erre jár(t) és hiányol(t).
      Igyekezni fogok a jövőben is gyakran hírt adni kis életem eseményeiről....

      Törlés
  2. Kedves Fodorka! Az érdeklődök számához adjál hozzá 1-t, bár írásban nem érdeklődtem, de mindennap benéztem Hozzád, hírekre várva. Köszönöm, hogy újra írsz! Zsuzsa, az Őrségből

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Zsuzsa kedves soraidat, jelentkezésedet. Igyekszem bepótolni az elmaradásomat !

      Törlés
  3. Hál'isten! Már a legrosszabbtól tartottam....Berni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt vagyok, ragyogok ! :-)
      már amennyire 76 évesen még ragyogni lehet - de majd igyexem... :-)

      Törlés
  4. Jó, hogy újra itt vagy! :)
    Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is örülök, hogy jelentkeztél. És jön...jön....jön a folytatás....

      Törlés
  5. Hidd el nekem is voltál eszembe és ha ma nem veszem észre bejegyzésedet most akkor feltettem volna a kérdést hogy hol vagy mert hiányzol!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Éva, tudom, mi kölcsönösen figyeljük egymást...
      És hát újra itt vagyok ! :-)

      Törlés