2021. november 30., kedd

Amarántos csemege

 



Az egyik kedvenc csemegém…
Pofonegyszerű és  mega-egészséges:
Cékla, sárgarépa, alma lereszelve, bele egy kevés méz, kevés citromlé és bőségesen puffasztott amaránt. Bioboltokban kapható, megfizethető áron. Olvasni lehet róla itt is: http://www.hazipatika.com/taplalkozas/zoldseg_gyumolcs/cikkek/amarant_az_aztek_ritualek_novenye/20100223132818  A többi hozzávalót nyilván mindenki ismeri. Én újabban az amarántból egy-egy evőkanálnyit szinte mindenbe/mindenre teszek.
Javaslom, próbáljátok ki !




14 megjegyzés:

  1. Valóban egèszséges lehet az összetevökröl itélve. Nem ismertem, ugyancsak a hozzávalókat sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, mennyire vagy "kísérletező" - de ha igen, egy kisebb mennyiséggel érdemes kipróbálni. Tényleg jó.

      Törlés
  2. Amaránt nélkül készítem rendszeresen a fenti hozzávalókból a finomságot.Meghintve snidlinggel. Amarántos változatot kipróbálom. Köszönöm a receptet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én - ha eszembe jut - ebbe-abba teszek amarántot. Elolvastad a cikket, hogy milyen egészséges ?

      Törlés
  3. Eddig nem ismertem de mindig tanul az ember:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a tanácsot, megpróbálom. Az amarant is van mindenhol, úgy hogy semmi akadálya nincs a kisérletnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, látod !? Érdemes blogokat olvasni :-)
      Majd írd meg, ízlett-e ?

      Törlés
  5. A cékla, sárgarépa és alma aránya tetszés szerinti lehet, vagy van egy irányvonal? Müszaki ember vagyok sokat kérdezek, elnézést érte. Gondolom az eredmény kárpótolni fog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyjából egyforma mennyiséget vettem mindhárom összetevőből. A méz, citromlé, amarant olyan "gondolom formán" került bele.
      Kíváncsi vagyok az eredményre, kérlek írd meg, ízlett-e ?
      Ha nem is nagyon ízlett, legyél tudatában annak, hogy csupa egészséges dolgot ettél.

      Törlés
    2. Köszönöm, beszámolni fogok.

      Törlés
  6. Édességként sem rossz. A magot piritva, megfőzve lekvárral, mézzel, cukros kakaóval.

    VálaszTörlés