2021. november 18., csütörtök

Eszem megáll....és ácsorog....

Elképesztő, döbbenetes, számomra érthetetlen, ijesztő és nem tudom még milyen ronda jelzőt írjak...

Két képeskönyv "ajándék" egy 6 éves kisgyereknek:



Hogy jobban lásd:


Lehet - elfogadom - én már tényleg nem vagyok ebbe/erre a világra való. De egy mesekönyvért, amit mondjuk jövőre már unottan félredob, ennyi pénzt kiadni.........hát........szóval ez nem az én világom.

Mi a véleményed ? Ez a normális és én vagyok hülye ?

Sajnos lehet.

De akkor jobb lenne, ha mielőbb elvinne innen már a korona....



2 megjegyzés:

  1. Igazából manapság ez nem is sok pénz bármilyen könyvért... Egy sima ": női újság" többszáz forintba kerül. Ezek meg mégiscsak jó mesekönyvek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tény, hosszú évek óta nem vásárlok könyvet, lassan már nem is nagyon olvasok. De pénztárkönyvet vezetek (évtizedek óta). Nekem egy héti élelemre nem jut ennyi. És ebből indultam ki. Igenis sokallom - persze, tudom, "mihez képest"....

      Törlés