2021. november 21., vasárnap

Ősz

Maradjak én inkább csak a közömbös témáknál... 
Jó, maradok, és a vérnyomásom, lelki békém is jobb így....

Zelk Zoltán: 

Nyár és tél között

Nyár és tél között úgy vándorol
Október, November,
mint a poros országúton
két szomorú ember.

Kertek, lankák körül jönnek,
mennek havas tájra,
búsan integet utánuk
egy kopár fa ága.

Mint rossz gyerek, a szél őket
sárral megdobálja,
utánuk fut, ruhájukat
s hajukat cibálja.

Nyár mögöttük, tél előttük,
néha meg-megállnak
s búcsút intenek a hervadt,
búslakodó tájnak.

Kertem utolsó őszi virágai....

2 megjegyzés:

  1. Szépek a virágok és látom, szereted a verseket is. :)
    Én már rég megpróbálom kizárni a sok kellemetlenséget, persze, nem sikerül. Néha nagyon elkap a rossz hangulat, de én olyankor elvonulok a külvilágtól. Tudom, nem jó megoldás, de ilyen a természetem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, én megpróbálom "kiírni" a rossz gondolataimat - de mindig rájövök, hogy ez nem jó taktika... És akkor törlöm - ne is lássam...
      És próbálkozom újra és újra és újra. És egyszer csak sikerül valami normális gondolatot közölnöm a "világgal"....
      A virágaim a "maradékok"... A muskátli a pincében, a levelek összesöpörve, az egynyáriak kigyomlálva, aludni készül a kertem...Itt az ideje. Olvasom, kedden nagy hideg jön...

      Törlés