2023. december 31., vasárnap

December 28-i képek....

No, ez majdnem "kimaradt"... Most vettem észre, hogy ez a bejegyzésem még közlésre vár. Igaz, pár napos késedelemmel, de azért közreadom. Hőmérőt nem fotóztam, de nagyon kellemes volt a mai (dec.28) késő délutáni sétám a Havi hegyen:











A fotókat nem színeztem. Tényleg ilyenek voltak a fények.....

És tegnap este készült egy másik kép is. Tudom, bűn-ronda, szíven szúrnak ezek a rohadék villanydrótok, de az ég....az ég azért olyan csodás volt !!!




2 megjegyzés:

  1. Szépek a képeid. Milyen szép a késő délutáni képekben a pécsi kegyhely. És sokszor nem is gondoljuk, hogy Pécsnek is van kegytemploma, igaz ez inkább csak egy kápolna, de azért jelentősebb búcsújáróhely.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen a délutánon olyan különösen szép narancsvörös színek voltak, hogy nem győztem csodálni. Nem csak ennyi kép készült, de gondoltam, dokumentumnak ez is elég. És igen, a Havihegyi templom ismert búcsújáróhely, régebben azt hiszem kétszer is írtam az itteni búcsúkról.

      Törlés