2007. október 27., szombat

"Okospók"

2007.10.27.szombat


Az aranyeső bokor elé parkolok rendszeresen. Az idei nyárvégen megjelent ott egy pók, aki csak nőtt és nőtt. Ám úgy látszik okosodott is időközben. A múlt héten hálószövési helyet változtatott, és a hálója egyik szálát az autómhoz erősítette. Persze amikor elmentem, a háló ezen szála elszakadt.
Mivel óvatosan indultam, csak egy szál szakadt és nem az egész háló ment tönkre. 3 egymás utáni napon ugyanez volt a helyzet. És ma reggel láss csodát: a háló - bár ugyanott volt mint tegnap - de úgy készült, hogy egy szállal sem kötődött az autóhoz. Úgy tudtam kiállni, hogy semmi kárt nem okoztam az egyébként szerintem feltűnően későn még kint mozgó pókocska hálójában.
Ma van az év 300. napja. Óra-átállítás. A rádióban 3x is bemondták, hogy ma az utolsó alkalmas nap az állatok behajtására...Szóltam a pókomnak...

Ő az:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése