2008. április 21., hétfő

Béla 04.

2008.04.21.hétfő

Eszméletlen napom volt…Levegőt venni alig volt időm. Annyi szabadságom volt csak, míg pár fotót készítettem Béláról, aki nagyon ügyesen egy emelettel feljebb költözött, most a
kerítéspárkány kövei között lakik. Először amikor meglátott, bebújt a kövek közé, de másodszor óvatosabb voltam, sikerült lefényképezni. Szerintem láthatóan romlik az állapota. Legalábbis külsőleg. Nem olyan szép fényes már a bőre, mint volt. Nem tudom, talál-e ennivalót, aggódom érte.

Véleményeteket kérem, azt tervezem, visszaviszem a Balokányba. Innen egyedül nem tud oda eljutni, itt meg nem létezik, hogy jól érezze magát. Se kaja, se „rendes” víz, se esély valami jó béka-nőre…
Másrészt meg arra gondolok, hogy mi a frásznak akarok én mindig mindenkin „segíteni” ? Mi vagyok én Jóisten ? Miért avatkozom be – még ha jó szándékkal is, az eseményekbe ? Na, nem tudom mit csináljak.
Ezennel Béla elhelyezési ügyében szavazást írok ki. / Aztán mint a politikában, majd azt csinálok, amit jónak tartok :-) /
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése