2008. április 4., péntek

Madaras péntek

2008.04.04.péntek

Bocsánatot kérek azoktól, akik esetleg a mai hallgatás miatt aggódtak kicsit értem ! Nem tudom, Ti hogy vagytok, de nálam néha van olyan nap, amikor egy óra alatt valójában kettő múlik el és alig tettem valamit, amikor azt veszem észre: máris este van. 
Kétségtelen, ma azért volt magam-kitűzte feladatom is. Szerettem volna /végül sikerült/ elkészíteni egy olyan diasort, amin Magyarországon élő, ismertebb madarak képe és hangja látható/hallható. /A héten jött egy hasonló sorozat, csak nem európai madarakkal, ez adta az ötletet./  
Ehhez egy holland madarász-lapról le kellett szednem latinul a madárneveket, azokat be kellet azonosítanom magyarul, majd meg kellet találjam a névhez tartozó madárhangot és fotót. Akinek tudom, elküldöm majd mindjárt a munkálkodásom végeredményét – habár messze nem olyan lett, mint amilyennek megálmodtam. 
A hangokat ugyanis kénytelen voltam lekicsinyíteni, mert enélkül akkora méretű lett volna a diasor, amit már nem lehet elküldeni. Hát bocsánat...Én megpróbáltam... 


   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése