2008. április 7., hétfő

Talán...

2008.04.07.hétfő
Hétfő, új hét, új gondolatok, és kis örömhír: megtaláltam az idei második ötlevelű lóherét ! A négylevelűeket már nem is számolom…Pár éve már le se szedem – mit csináljak velük ? Maradjanak csak a kis testvéreik közt. Na ja, persze a fényképező nem volt velem, de meglehet, holnap – ha ugyan nem esik hó addigra… mert ma ebéd után szállingózott. /Egyébként ötlevelűt nem érdemes „keresni”. Azt találni kell. Lenézel a lábad elé, s ott van…vagy se…/Szóval megpróbálom majd lefotózni, ami nem lesz könnyű, mert minimum le kell térdelnem, bár fekve még jobb lenne a kép… És letérdelni még csak hagyján, na de felállni…. . Ma egyébként nagy örömömre, fényképes levelet kaptam a kutyás barátomtól, s ha jól értettem, szaporodni fog hibiszkuszaim száma, fajtája. De milyennel !? Még sosem láttam citromsárgát ! Ide teszem a képeket a meglévőkről, meg a várható újról is. Sajnálom, de nem tudom hogy kell azt csinálni, hogy a blogban rá lehessen kattintani a képre, s akkor kinagyítódik. Vagy én nem tartok még ott technikailag, vagy ebben a blogban ilyent nem is lehet csinálni. Vagy mittudomén. Szóval ezek kicsi képek, mert csak így fér el mind a négy.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése