2008. április 2., szerda

T-Online ügyintézés

2008.04.02.szerda

Új postásunk van.
Az, hogy immáron a második heti Telehold újságomat nem kapom meg – az egy dolog.
Reklamáltam, tegnap /kedd/ legalább az ehetit kihozták. Csakhogy nem kaptam márciusban Internet számlát sem. Amilyen /hülye/rendes vagyok, ez ügyben is reklamáltam.
Kétségtelen, bizonyos jelek figyelmeztettek, hogy jobb lenne hagyni ezt a témát, hiszen a 1412-es telefont 2 napon keresztül a nap legkülönbözőbb időszakában hívva, nem tudtam elérni, a kedves női hang majdnem az őrületbe kergetett a gombnyomkodási javaslataival.
Ma aztán a hibabejelentőnél reklamáltam, s ők azonnal kapcsolták az illetékest.
Rendben, hogy azonosításomra 3 féle számot kellet bediktálnom, amihez elő kellet bányásznom a szerződésemet, nem volt elég az előző havi számlán lévő ügyfél-azonosítóm. Hát jó, ez nyilván előírás, nehogy már valaki más megtudjon a T-online és az én személyes, szoros és titkos kapcsolatomról valamit. Végre aztán azért elmondhattam, miért is telefonálok.
 Az ügyintéző kedvesen közölte, hogy rendben, akkor ő most küldi a számlamásolatot, és ez nekem 600.- Ft-omba fog kerülni. Szegény hölgy kénytelen volt meghallgatni tömör véleményemet a cége ezen mocskos praktikáját illetően.
Mert 1. Nem kaptam számlát – nem tudom ki a hibás – de talán nem én
2. Becsületes vagyok, felhívom a cég figyelmét, hogy elmaradásom van, amit szeretnék kiegyenlíteni. És akkor ezért „hálából” még én fizessek 600.- Ft büntetést.
Hát bizony ezt nagy disznóságnak tartom. Ezért is teszem fel ezt a dühkitörésemet, hogy olvashassa más is. Ja, és természetesen elküldtem egy ehhez hasonló levelet az illetékesnek is, nehogy már épp ő ne tudjon
róla.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése