2008. április 16., szerda

Galamb

2008.04.16.szerda


Végére érve mai képeim feldolgozásának, úgy döntöttem - habár egyáltalán nem mondható jó képnek - mégis beteszem ide a galambos fotót. Én nem is értem, miképp lehet, hogy életemben először láttam ezt a fajta galambot /=Örvös galamb/ pedig a madárhatározó azt írja róla, hogy erre mifelénk igen gyakori.... 

No mindegy, ma a POTE parkban sétált előttem, ám mivel sétált és nem állt meg egy pillanatra sem, nem elég éles a kép. Hát bocsánat, de nekem tetszett, és úgy gondoltam itt a helye az "öröm-okozás" miatt. /Akkora mint egy kisebb csirke! A nyakán a fehér folt alatt az irizáló tollak az én felvételemen - sajnos - nem látszanak igazán jól. Ezért csatoltam egy profi fotót is. Ilyenkor kicsit irigylem azt, aki ilyen képeket tud csinálni.../





.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése