2008. december 2., kedd

Vannak napok...



Nem tudom miért, de vannak napok, amikor a 24 óra 12-nek tűnik. A betervezett dolgoknak felével se végzek, mégis reggeltől estig talpon vagyok, hullaként esem ágyba és mégse alszom jól, szóval épp most ilyen napok vannak…. Ez azonban nem akadályozta meg azt, hogy tegnap reggel, amikor elindultam otthonról, s láttam, hogy vörös-aranyan fog kelni a nap, fel ne rohanjak a Havi-hegyre, s ne készítsek ott – minden sietségem és feladatom dacára – néhány fotót. Jó, jó tudom, ez nem ”Kieferbéla-minőség” – de nekem azért tetszenek, talán visszaadnak valamit a reggeli hangulatból. Nyilván fototechnikai tudatlanságom okán, az igazi „napfelkeltés” /=amikor a félig felkelt nap is látszik/ – szóval az nem lett valami jó, be se teszem ide. Fontosnak tartom megjegyezni, hogy NEM nyúltam hozzá, ezek eredeti színek, tényleg ilyen narancsszínű volt a reggel….  





Az igazi csodás képek itt láthatók: http://www.fotohaz.hu/fotoarena/showgallery.php?cat=4265&ppuser=5601&password=&page=1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése