2009. december 25., péntek

Azt én karácsonyom…

Ha húzhatnék egy elméleti vonalat a tegnapi napra, akkor az egyik oldalra írhatnám a jókat, másikra a rosszakat – de nem igazán van kedvem hozzá. Meg kell elégednetek a relatív szűkszavú beszámolóval.
Jó volt, mert együtt lehettem a családommal (egy részével), sok, okos, meg szép ajándékot kaptam, finomakat ettem.
Rossz volt, mert életem első migrénes fejfájásával ébredtem hajnali fél 3-kor, amit ugyan gyógyszerel kicsit sikerült elnyomnom, de csak annyira, hogy délután fokozott erővel támadjon rám újra. Bízom benne, hogy ennek oka csak ez a lehetetlen időjárás volt, s remélem nem egyhamar jön hozzám látogatóba….
Egy plusz pont a jók oldalára: az éjjelt átaludtam s per pillanat nem fáj a fejem.



Így nézett ki nálunk a karácsonyi asztal.
Ebből egy új saláta-receptet megírok, (második kép) mert általános sikere volt:
Alma, sajt kockára vágva, (kb.2/3 + 1/3arányban), bele egy kevés főtt kukorica, és majonézzel összekeverve legalább fél napig állni hagyni, hogy az ízek összeérjenek. (Ezúton is köszönöm „Kati-néninek” a receptet.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése