2021. április 26., hétfő

Egy kellemes délután

Régóta készültem hogy felfedezem ezt a helyszínt - amit némi kis titokzatosság leng körül - és épp emiatt én sem fogom megírni, hogy pontosan hol van - de tény: öröm volt számomra, hogy megtaláltam és még nagyobb öröm a csodás - még-sosem-látott - tavaszi-héricses rét. Nem is tudok elég jó jelzőket írni és nem is fogom az összes képet megmutatni, ( vagy 20 készült csak ezekről a virággal telenőtt rétekről...) Szóval nagyon jó délutánom volt.


Az út eleje betonozott, de már látszik a téglával kirakott rész...


Ez az út különlegessége....

Aztán átvált a terep ilyen kövesre, majd egyszer csak véget ér, és földútként folytatódik.


Még soha ennyi tavaszi héricset nem láttam. Csodás volt, és tudom a kép szinte semmit se ad vissza a látványból...




Az illatos hunyor már termését ringatja a szirmai között... 

Állítólag varjúháj. Jó sok volt belőlük.


Ennek sajnos mindig elfelejtem a nevét...    :-( 
Na, megvan! Szárnyas (paraléces) kecskerágó ! 

A sárga kis virág indás pimpó (? - azt hiszem...)


Némelyik fának szerencséje volt, nem fagytak el a levelei, de láttam fagyott rügyeket is...

Zuzmóval elborított virágos kökény-ág, meg az a kis piros pozsgás...

Az út mentén több ilyen ősöreg fát láttunk...

Ez is egy csodás, hatalmas  példány....messze kellett tőle mennem, hogy az egész koronája beleférjen a képbe.

Na, ki lakik az odúban ?  :-)  Hát egy manó....


És a "csúcs-kép". Ajándéknak tekintem. Még sosem tudtam ilyen közelről egy kicsi állatot lefényképezni. Csináltam is vagy 10 képet róla - aztán megunta a nagy fotózkodást és bebújt a biztonságos lakásába....



2 megjegyzés:

  1. Én is felkerestem ezt a különleges helyszínt évekkel ezelőtt. A lehetetlen időjárás ellenére a virágok csodásak. Az utolsó kép pedig mindent visz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még ilyen, "virágokkal terített" mezőt sosem láttam...
      Nagyon jó kis kirándulás volt ! :-)

      Törlés