2021. április 11., vasárnap

Gyükés - újra és még mindig...

Tegnap is voltam kis-sétálni, ma is..Tegnap elfelejtettem a fényképezőt magammal vinni az üszögi halastóhoz, - ma nem... Készült is másfél óra alatt 98 fotó :-)

"Csak ide" a Gyükésembe mentem  - 35 éve koptatom ösvényeit, látom pusztulását, és így is és mégis szeretem. Már nem fájnak az emlékek, melyek ide kötnek, örömmel viszem a kis fényképezőmet és százhuszadszor fényképezem le ugyanazokat a virágokat. Nem tudom megunni...

Szinte kivétel nélkül mindről láthatott már fotót, aki ide véletlenül benéz, de nekem mégis a séta és itthon a képekkel való munkálkodás örömöt adott. 

Íme néhány közülük:

Tavasszal ilyen üde-zöld...már ahol....


A méhecske épp "tankolt"...

A csodálatos kónya vicsorgó

Tyúkhúr-tenger

Hát nem csodálatos ? Pedig "csak" egy kis pitypang...

Meglepődtem... a réten vadon nárcisz nő ? Még sose láttam....

Eddig még mahóniát se fedeztem fel. Honnan jönnek ezek ? 

Kerek-repkény sok

Kerek-repkény arcocska közelről...

Farkas kutyatej

Bogláros szellőrózsa

Ez az aranyvessző vajon hogy került ide ? 

Kék nünüke

A táncosnő engem egészen elvarázsolt !
(Remélem látod te is ?) 


4 megjegyzés:

  1. Először csak a bekarikázott szemeket néztem, aztán tényleg, de még az arca is szinte látszik. És gondolom élőben nem láttad a "táncosnőt" csak otthon vetted észre, hogy ez van a fényképeden.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan ! De akkor aztán az első ránézésre ! :-) :-)

      Törlés
  2. Nem látom, amit kéne!!!:( Én ott, jobbra látok egy táncosnőt, bocs!:))) Hajában virággal, ami derékig ér és gömbölyű fenékkel, épp egy lábon perdül!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát pontosan ez/ő az, akiről beszélünk :-)

      Jobb oldalon balettozva, kecses pózban :-)
      Aki csodálkozik, az "öregfiú" - ő van ugyan az előtérben, de nem ő a főszereplő....

      Törlés