2021. április 19., hétfő

Rama

Tudom, van, aki elhúzza a száját a kép láttán, mert vajat eszik (nekem is van okom a Rama-ra) - de nem egészségügyi/anyagi témáról írnék most, hanem ... vagy... nem is nagyon van kedvem írni róla.... 

Ide teszek egy fotót, ma reggel készítettem. Sajnos a blokk nincs már meg, az árat nem tudom, de nyilván nem ingyen adták. A lényeg az - mint már más esetben is írtam hasonló mocskos kereskedelmi csalásokról -  hogy a két doboz egyforma nagyságú, mégis az egyikben 50, a másikban 40 dk. anyag van. (Jaj, majdnem azt írtam, hogy "vaj van...") 

Én nem tehetek róla, ettől teljesen kiborulok, és már nem először. Becsapják a szemedet és amilyen hülye az ember, az agy a szemnek hisz. Azt hiszed vettél fél kiló kenőcsöt - egy fenét, 40 dekát vettél... 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése